Marka Yönetimi ve Stratejik Planlama
*Yakın Dönem İş Hayatı Döngüsü, Marka Kavramı ve Markanın Tarihçesi
*Marka Unsurları ve Marka Kişilikleri
*Marka Konumlandırması ve Süreçleri, Marka Sadakati ve Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler
*Marka Yaratım Süreci ve Marka Mimarisi
*Debranding Kavramı, Marka Kişiselleştirme Stratejileri
*Jenerik Markalar, B2B Marka Yaratmak ve Save Yaklaşımı, Marka Değeri Hesaplama Yöntemleri
*Strateji ve Stratejik Yönetim Kavramı, Stratejik Yönetimde Hedeflenen Başlıca Amaçlar, Stratejik Pazarlama ve Taktik, Operasyonel Pazarlama
*Temel Stratejik Planlama Aşamaları, Kotler Stratejik Pazarlama Yönetimi
*Ürün Yaşam Eğrisi ve Stratejileri, Boston Consulting Group Analizi ve Matris Değerlendirme
*Swot Analizi, Benchmarking Analizleri ve Türleri
*Ansoff Matrisi, Rekabet Stratejileri
*Pazar Araştırmaları, Müşteri Yaşam Boyu Değeri Kavramı ve Hesaplanması, Müşteri Dalga Etkisi, Sürekli Müşteri Olma Endeksi ve Analizi
Koray KOYUNCU
Harvard University, Harvard Faculty of Arts and Sciences / Stratejik İşletme
Detay